IOS Wifi Kopma Sorunu (Kesin Çözüm)

>

Bütün ios severlerin sıkça karşılaştığı bir durumdur. Kimisi bu sorunu çözebilirken kimisi çözemeyip kafayı yercesine kullanmaktadır internetini. IOS’larda wifi kopma sorunu ta iphone 4’lerden ios 7 lerden beri süregelmektedir. En büyük sorunu da Iphone 6, 6S ve 6S plus’da görülmüştür. Iphone’lara oranlara eski ipad diğer apple ürünlerinde bu soruna daha az rastlanmaktadır. Bu kopmaların esas nedeni ise teknolojidir.

Kopmalar

Birkaç farklı kopma meydana gelmektedir. Bunlardan birisi durduk yere wifi’dan kopma ve geri bağlanamama sorunudur. Diğer bir kopma sorununda ise durduk yere internetin kopup anında geri gelmesi sorunudur.

Bir telefonda veya bir elektronik cihazda bu tip sorunların olması her zaman beklenir bir şeydir. Esas sorun kopma sorunu değil, esas sorun dışardan bakıldığında bu sorunun bir çözümünün olmadığı kanısına varmaktır. Aslında bir çözüm vardır fakat sunulan çözümlere baktığımızda kafayı yedirtir.

Örnek; Apple’ın sitesinde IOS Wifi kopma sorunu diye aratırsanız göreceksiniz. Çözüm 1, başlığının altında insanın aklıyla dalga geçen bir çözüm sunulmuş. İşte Apple’ın dahiyane çözümü;

Yönelticinizin açık olduğundan ve kapsama alanında olduğunuzdan emin olun.

Bizim size sunacağımız öneriler daha güzel merak etmeyin. Öncelikle tipik çözümleri yazıyoruz sırayla bu çözümlerin hepsini denerseniz kesin çözüme ulaşacaksınız, garantilidir.

Çözüm 1

IOS’unuzun en güncel versiyonunuza sahip olduğunuzdan emin olun. Eğer ios’unuz güncel değilse en son güncellemeyi yükleyin. Bu çözüm büyük ihtimal sizin sorununuzu çözmeyecektir. Apple cihazlarındaki sorun yazılımsal değil büyük ihtimalle donanımsaldır. (okumaya devam edin)

(Son yaşadığım sorunda IOS 9.2 yi 9.3’e güncellememe rağmen bu sorun düzelmemişti)

Çözüm 2

WIFI default özelliklerine daha sonradan bir DNS numarası eklediyseniz bunu kaldırıp deneyin.

Çözüm 3

VPN kurulumunda bir hata yapmış olabilirsiniz. Mevcut VPN programlarını kaldırın veya kendiniz VPN eklediyseniz bunu kaldırın.

Her an her sitenin yasaklandığı ülkemizde internete sorunsuzca girmek için VPN ayarlaması yaptıysanız Ayarlar – Genel yolunu izleyin ve VPN ismine dokunduktan sonra aşağıda “VPN Sil”e dokunun. Eğer bu seçenek karşınıza çıkmazsa VPN uygulamasını cihazınızdan kaldırın.

Çözüm 4

Çözüm 2 ve Çözüm 3’ü yapmadan direk Çözüm 4’ü uygularsanız daha iyi olur. Ağ ayarlarınızı sıfırlayın.

“Ayarlar – Genel – Sıfırla – Ağ Ayarlarını Sıfırla” yolunu izleyerek iOS cihazınızın ağ ayarlarını sıfırlamayı deneyin. Bunu yaptığınızda tüm WiFi ağ ve şifrelerinizle birlikte cihazın hücresel ayarları, kullandığınız VPN ve APN ayarları da sıfırlanacaktır. Sıfırlama işleminden sonra Home ve Uyku butonlarına 10 saniye süre boyunca basılı tutarak cihazı yeniden başlatmaya zorlayın.

Çözüm 5

Çözüm 5’e gelene kadar bu yazıyı okuyanların yüzde 75’i sorununu çözdü fakat siz hala çözemediniz. Merak etmeyin bundan sonraki adımlar daha kolay. Bazı Android wifi antenlerinde de olan bir sorun yeni IOS cihazlarında da ortaya çıktı. Eğer internete bağlanamama sorunu yaşıyorsanız modeminizin adını ve şifresini değiştirmeyi deneyebilirsiniz.

Çözüm 6

Yeni IOS cihazları Iphone 6 ve sonrası Ipad 3 ve sonrası vs. cihazların wifi antenleri eski tip şifreleme tipine karşı duyarlıdır. WEP ve WPA şifrelerine karşı alerji olurlar. Modem arayüzünüze bağlanıp kullandığınız wifi şifresinin WPA2 olduğundan emin olun. Diğer her türlü ihtimali ortadan kaldırmanız lazım. Bazı modemlerde (özellikle fiber modemlerde) WEP, WPA, WPA2 ve bir de WPA/WPA2 seçeneği bulunuyor. Bu WPA/WPA2 seçeneği bile cihazın kafasını karıştırabilmektedir. Mutlaka şifrenizin yalnızca WPA2 (TKIP) özelliğinde olması gerekiyor.

 

Çözüm 6’dan sonra cihazınızın WIFI Sorununu kesin olarak çözdüğünüzü göreceksiniz. Eğer tüm bu sorunlara rağmen çözüme kavuşamadıysanız. Bu yazıya yorum atarak yardım isteyebilirsiniz.

128 Responses to IOS Wifi Kopma Sorunu (Kesin Çözüm)

  1. Kaan dedi ki:

    kolay gelsin benim sorunum çözüme ulaşmadı. ev iş veya başka bir wifi fark etmez bağlanıyor ancak yarım metreden sonra sinyal düşüyor. 1mt den sonra ise tamamen kopuyor. ıhpone servisi cihaz sıfırlama yaptı ancak bir çözüm olmadı ne yapabilirim?

    • osem dedi ki:

      Selamlar bağlantı kopması eğer gerçekten uzaklıkla alakalıysa cihazın anteniyle ilgili bir problem vardır. Servise verin ama sorunun yazılımsal olmadığını söyleyin.

    • Eldar dedi ki:

      bendede ayni durum.Iphone6 kullaniyorum ama wifi kucagimda yatmaliyim.5 metre sonra tamamen kopuyor.wifi baglanmak icin 1 metre yakinda olmam gerek.Cozum varmi?

  2. ahmet dedi ki:

    bende bu sorun varda garantiye yoladım degişim yaptılar

  3. Burak dedi ki:

    İyi günler 6. Çözümü nasıl yapıcaz tabletten mi detaylı açıklarmısınız ?

    • YUSUF dedi ki:

      Hayır her iOS cihazınızda Ayarlar>Genel>Sıfırla>Ağ ayarlarını sıfırla eşlinde yapabilirsiniz

  4. Emre dedi ki:

    Dediğiniz bütün şeyleri yaptım wpa2 ye kadar ama olmuyor kafayı yicem

  5. Yunus emre dedi ki:

    Evdeki wifi bağlandığımda evdeki wifi kopuyor yani diğer cıhazlarda bağlanamıyor net gidiyor ama başka bi internette yapmıyor çözüm olarak ne yapabilirim s telefonum

  6. Eren dedi ki:

    benim sorunum şu şekilde. Wifi ağına bağlanıyor yalnız ekranı kitleyince wifi ağından çıkıyor ekranı açınca tekrardan wifi ağına giriyor ve watsapptan bildirimler o şekilde geliyor. Ekran kitliyken gelmiyor

    • osemk dedi ki:

      Eren bey, sizin sorununuz wifi ilk bağlantısında oluşan bir sorunla alakalı gibi görünüyor.

      Bağlandığınız wifi ağını önce Bu Ağı Unut diyin sonra yeniden bağlanın, çok büyük ihtimalle sorununuz düzelecektir.

  7. Eren dedi ki:

    Üniversitemin wifisine bağlanıyorum onda da aynı sorun devam ediyor. Mesela ekran kitli olmaya devam ederken yukardaki simgeler arasında wifi gözükmüyor. Açınca geri geliyor. hücresel veride kopma olmuyor ama kitliyken.

  8. Eren dedi ki:

    Hepsini denedim. Güncel son sürüm, çözüm 4’ü denedim arkadaştan yarım saat sonra mesaj atmasını istedim kitliyken gelecek mi diye yolladı ve geldi mesaj ama ertesi gün gene aynı sorun devam etti. Çözüm 5 ve 6 yı deneyemem çünkü modemlere ulaşamam.

    • osem dedi ki:

      Wifi bölümündeki seçili ağınızda HTTP proxy altında Otomatik’e tıklayıp boş bırakıp deneyin. Olmazsa Tutulanı Yenileyine tıklayın.

  9. Eren dedi ki:

    Malesef gene düzelmedi . 2 yolu da denedim olmadı.

    • Boş gezen dedi ki:

      Dostum bu sorun bendede oluyor sebebi vpnden kaynaklanıyor. Ağ ayarlarını sıfırla ve vpn kullanma. Tam bir çözüme ulaşamadım, yinede kısmen çözüyo sorunu.

  10. Kerem dedi ki:

    Butun hepsini denedim ama hala telefonu bir sure kullandiktan sonra wifi kopuyor ve gidip geliyor internete girmiyor

  11. Can dedi ki:

    Benim sorunum wifiye bagliyken birdenbire wifi koptu ve wifiye baglanmaya calissam bile wifiyi bulmuyo telefon 4s kullaniyorum . Evdeki diger cihazlar baglanabiliyo ama

    • osem dedi ki:

      Ağ bağlantınızı sıfırladınız mı?

      • Kübra dedi ki:

        Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Ağ bağlantılarını da sıfırladım. Modemlere ulaşmam mümkün değil. Bazen sorunsuzca birkaç gün bağlı kalıyor ama sonrasında telefonu resetlemeden internet gelmiyor. Hücresel veriyi açtığımda da wifi ile aynı şekilde sorunlar yaşıyorum.

  12. Enes dedi ki:

    Ben telefonu buzluğa koydum düzeldi ama 5 dakika sonra tekrar koptu. Çözüm önerir misiniz?

    • Comanchero dedi ki:

      Sirkeli suya yatırsaydın birde belki o zaman düzelirdi o şekilde de olmazsa en kötü turşusunu kurarsın

  13. Kemal dedi ki:

    Telefon yer düştü sinyal seviyesi de düştü napmalıyım

  14. Mert Servet dedi ki:

    wifi agına katılamadı diyor şifre dogru değil diyor herşeyi denedim olmadı yardım plss

  15. Tchrr dedi ki:

    Selamlar bende de aynı sorun oluyor üç gündür iphone 7 kablosuza bağlandığım anda modem interneti kesiliyor bütün yolları dnedim başka seçenek var mı

    • osem dedi ki:

      Tüm cihazların bağlantısı mı kopuyor yoksa sadece telefonunuzun mu?

      • Tchrr dedi ki:

        Ben bağlanınca evdeki herkesin bağlantısı kopuyor benim de olmuyor tabi,WiFi kapatınca herkes videosunu izlemeye devam ediyor

        • osem dedi ki:

          Modem şifrenin WPA2 midir kesinlikle. Sorununuz yüzde 80 bu şifre olayından kaynaklanıyor.

          • Tchrr dedi ki:

            Modem şifresini de yaptım önceki çözümlerde söylediğiniz gibi,modem adını değiştirdim olmadı kanal değiştirdim olmadı?

          • osem dedi ki:

            Modeminizde ip çakışması var. Kullandığınız cihaza sabit ip ayarlayıp denemeniz gerekiyor.

          • Tchrr dedi ki:

            Nasıl yapıcam anlatırsanız sevinirim ,modemin mi ip adresini değiştiricem

  16. Mustafa dedi ki:

    bende devam ediyor hatta telefon bire bir değişti yine devam etti. modeme diğer aynı iphone bağlanıyor beninki de bağlandığında internet tamamen kopuyor ama wifi bağlı gösteriyor modemin arayüzüne girebiliyorum ama internet gidiyor wifi kapatıyorum hemen herşey eskisi gibi oluyor ama ben telefonu wifi açtığımda her şey bozuluyor

    • osem dedi ki:

      Telefonla alakalı değil modeminizle alakalı. IP çakışması olayı yaşıyorsunuz.

    • Tchrr dedi ki:

      IP çakışması da değil statik ip ayarladm yine olmadı benim,Apple destek hattını aradım,telefon güncelleme yaparken internet hızıyla alakalı olarak kötü yazılım inmiştir dediler ,bilgisayarıma uzaktan bağlanıp sorunu halletiler..

  17. Hamdi dedi ki:

    İphone 6 16 gb dediklerinizin hepsini yaptim gecmedi sorun facebook instagram da sayfa yenilenemedi uyarisi aliyorum ayrica oynadigim oyunlarda baglanti sıkıntısı yaşıyorum (clash of clans boom beach)

  18. Eldar dedi ki:

    benim iphone6 16 gb spacegray kullaniiyorum.fakat wifi baglanmak icin 1 metre yakinda olmam gerek.5 metre uzakda kopuyor .cozum ne?

  19. yasemin dedi ki:

    ağ ayarlarını sıfırlayınca geriye nasıl döndüreceğim ?

  20. Ahmet dedi ki:

    Ya admin kardeşim iyi hoş güzel yazıosun da. Adam sormuş çözüm 6 yı nasıl uygulayacaz. Hepsini denedik tek tek ama olmuyor olmuyor. Şu son çözümü yani ağı sadece WAP2 olarak nasıl ayarlıcaz. Bi de bunu desen hele süper olucak. Teşekkürler..

    • osem dedi ki:

      Selamlar, her modemin farklıdır bunu yönetmesi. Öncelikle modeminizin markasına göre arayüzüne ulaşabileceğiniz adresi öğrenmeniz gerekiyor. Modemin arayüzüne bağlandıktan sonra muhtemelen Güvenlik Ayarları bölümünde modem şifresini değiştirdiğiniz yerden değiştiriyorsunuz. Modeminizin markası ve modelini söylerseniz daha detaylı anlatmaya çalışayım.

  21. Burak dedi ki:

    Merhaba 5s kullanıyorum telefonumun kasasını değiştirdim yeniledim fakat aynı sorun bende de olmaya başka modemin yanında Wi-Fiye bağlanıyorum 3 metre uzaklaşınca WiFi bağlantısı zayıflıyor ve kopuyor çözümleri denedim olmadı yardımcı olur musunuz

  22. fatih dedi ki:

    benmki 4s çözümleri denedim ama olmadı bide wifi kutucuğu tamamen siyah bağlanılmıyor yardımcı olurmusunuz deli edecek beni

  23. Ferhat dedi ki:

    Meraba iyi günler bende ıphone 6 plus var ve wifim bağlı ama sayfa görüntülenemedi diyo açıp kapatıyorum oluyo ve 5 dk sürmeden aynı hatayı veriyo android tellerden bağlanınca bu hata vermiyo yardımcı olur musunuz?

    • osem dedi ki:

      çözüm yollarımızı denediniz mi?

      • Ferhat dedi ki:

        Evet denedim misal video izlerken yada sosyal medayada takılırken wifi bağlı gösteriyo ama sayfa görüntülenimiyo diyo androidler ful giriyo kafayı yicem sinirdeb telefonun ekranını kırdın

  24. Ferhat dedi ki:

    Evet denedim hepsini misal video izliyorum wifim bağlı ama girmiyo nete açıp kapatıyorum oluyo sonra gene aynı hatayı veriyo ama andoid tellerde giriyo

  25. ali dedi ki:

    Evdeki wifi bağlandığımda evdeki wifi kopuyor yani diğer cıhazlarda bağlanamıyor net gidiyor ama başka bi internette yapmıyor çözüm olarak ne yapabilirim s telefonum

    • osem dedi ki:

      Sizde ip çakışması sorunu var, ip yi elle algıla yapmanız gerekiyor.

      • Ali dedi ki:

        Tam olarak nasıl yapılması gerekiyor açıklarmısınız
        Birde internet şifreleme formatım WPA2/AES bununla alakalı bir problem yaşıyor olabilirmiyim

  26. dilber dedi ki:

    İPHONE 6PLUS kullanıyorum telefonum wifi ye bağlanıyor ama uzaklaştığım an kopma oluyor. dediğiniz herşeyi denedim ama olmadı telefonu sıfırladım, format bile attırdım yine olmadı garantiside bitti tamire götürsem sonuç alırmıyım sizce?

    • osem dedi ki:

      sadece kendi modeminizde mi oluyor? eğer tüm modemlerde aynı sorun oluyorsa anten problemi olabilir.

  27. Pelin dedi ki:

    Merhaba benimde ayni sorunum var iphone 6plus kullaniyorum tus kilidini kapayinca vifi kopuyor vpa2 sifrelemesinide yaptim yine devam ediyor sorun

  28. Mikail dedi ki:

    Selam ben telefondan paylaşım verince wifi çok güzel çekiyo ama binanın wifisini bulmuyor yardım ederseniz.

  29. Özer dedi ki:

    Merhaba benim sorunumda asagı yukarı aynı kendi modemimi görmüyor telefonum ama alt kattakini görüyor bide iphoneden kişisel erişim noktasını acınca bilgisayardan internete baglanamıyorum

  30. gamze dedi ki:

    hocam iphone 6 kullanıyorum wifi baglı gibi gözüküyo ya da bagzen ağa katılamıyor. arkadaşlarım hepsi giriyor başka telefondan biz iki arkadas iphone kullanıyoruz bu bağlantı sorunu yaşıyoruz fiber modem intereti genel bir sorun mu telefonda mı sorun var çözemedik

  31. Mehmet dedi ki:

    Merhaba, ben 5s kullanıyorum hücreselde her program çalışıyor ama wi-fi ye geçince bazı prog. periscope falan çalışmıyor, sebebi ne olabilir?

  32. Bahadır dedi ki:

    İPhone 6 Plus kullanıyorum ,
    Broadband sınırsız internet sim kartını iPad Air 2 ye taktım ve tethering yaptım iPad imden
    Ne zaman telefonumda yada iPad imdeki tuş kilidi kapandığında internet bağlantısı kopuyor
    Tekrar telefonu açıp WiFi arattığımda tekrar bağlanıyor
    Telefondan wpa2 seçip manuel olarakta bağlandım olmadı
    Genelde herkes modemde sorun yaşıyormuş ve nasıl wpa2 yapılacağını da göstermişsiniz modem için ama iPad bağlantı ayarlarını nasıl wpa2 yapabiliriz
    Bütün seçenekleri yaptım ama hala olmadı
    Samsung tab imden tethering yapıp iPhone a bağlandığımda kopma olmuyor,
    Her daim bağlı geziyorum fakat tab pek kullanışlı olmadığından her zaman yanımda tab iPad taşımak yerine şu iPad i sorunsuz olarak tethering yapabilsem tab i bırakıcam

  33. Fatih dedi ki:

    Merhaba bende 6 kullanıyorum hiçbir ağı görmüyor lütfen yardımcı olurmusunuz telefonun garantisi bitti telefoncular yapabilir mi

  34. Ayca dedi ki:

    Ios 10.3.3 yüklediğimden beri evimin internetine bağlandığımda 20 sn de bir wifiden kopup tekrar bağlanıyor. Çözümlerin hepsini denedim olmadı.

    • Ayca dedi ki:

      Diger aglara baglanmada sorun yasamiyorum. Sadece bu wifiye baglanirken oluyor. Wpa2-kişisel de su an

  35. Recep dedi ki:

    Wifi sorunu çözüldü Allah razı olsun. 🙂

  36. Serkan dedi ki:

    Benim sorunum evdeki Wi-Fiye bağlanıyorum ama bir yere gidip geldiğimde otomatik bağlanmıyor tekrar şifreleri girmem gerekiyor başka telefonlarda böyle sorun olmuyor telefonum iPhone 5s

  37. Didem dedi ki:

    Benim telefonum iphone6 ve wifi butonum soluk ona basamıyorum açılmıyo ne yapmalıyım

  38. Mert Düzgün dedi ki:

    Selamın aleyküm. Kaptan benim iPhone 6 da daha 1 ay önce odamdan çekerken şimdi hiç çekmiyor modem salonda salona geçtiğimde ful çekmesi gerekirken 1 diş çekiyor modeme kaç kere reset attım işe yaramadı sizce sıkıntı nedendir

  39. Onur Karadaş dedi ki:

    Selamın Aleykum Iphone 7 De Wifi Baglanıyorum Evdeki Butun ınternet gıdıyo 2 haftadır aynı Çözümü nedir

  40. Ösem Akydumanlılar dedi ki:

    çok teşekkürler

  41. Uğur dedi ki:

    Benim sorunum devam ediyor uzaklık yakınlık fark etmeden on veya on bes saniye sonra wifi kopuyo bu durmadan devam ediyor cihaz 4s

  42. ugur dedi ki:

    merhaba ben 5s kullanıyorum ama apartta kalıyorum modem kata ait ve benım kapımın onunde fakat arayüzle giris yapılıyor kullanıcı adı ve sıfreyle bu yuzden wpa2 yapabılır mıyım ag ayarlarıyla ne kadar oynayabılırım bılmıyorum baska bır cozumu var mı bu kopmanın

  43. Fuat dedi ki:

    Merhaba, ben iphone 7 den (tp-link) wifiye bağlandığımda bağlanıyor ancak ara ara kopmalar oluyor .ama diğer telefonlarda veya pc de kopma olmuyor ayrıca Başka wifiye girdiğimde orada problem yaşamıyorum kopma olmuyor. İphone 7 nin bnm wifideki uyuşmazlığı nedir acaba? ( not: telefonu açtım kapadım , modemi bi kaç kez resetledim , telefonun dns sini degiştirdim telefonun ağı sıfırladım) halen wifi ye bağlandığımda kopmalar devam ediyor. Wifi güvenlik türüde wpa2

  44. Furkani dedi ki:

    Merhabalar,
    İphone 7 kullanıyorum. Ağ ayarlarını sıfırladıktan sonra herhangi bir internete rahatlıkla bağlanabiliyorum ama o internetin kapsama alanından çıktıktan sonra tekrar ağ ayarlarını sıfırlayıp şifreyi yeniden yazmam gerekiyor. Bu sorunun çözümü nedir?
    Teşekkürler

  45. Öner dedi ki:

    Selam 6 kullanıyorum benim telim hiçbir şekilde WiFi leri görmüyor acil yardım alabilirmiyim

  46. mert dedi ki:

    Verdiğiniz bilgiler çok işimize yaradı, bundan dolayı çok teşekkür ederiz.

  47. Abdullah dedi ki:

    Hocam internete bağlanmak için şifreyi giriyorum ağa bağlanıyorum fakat internet bağlantısı yok hatası alıyorum çözümlerin hepsini denedim ve bu olay birden bire oldu yani normal bir şekilde kullanıyordum birden internet bir gitti daha da gelmedi evdeki diğer iphonelarda ve ipad te de çalışıyor wifi ama benimkinde çalışmıyor maalesef

  48. Pınar dedi ki:

    Ben wifiye bağlanıyorım tuş kilidi kapanınca 2/3 dk sonra bakıyorum wifi simgesi gözükmüyor bağlantısı kendi kesilmiş oluyor buna ne yapabilirm acaba?

  49. ahmet dedi ki:

    İngiltereden yazmaktayım. İphone 8 plus aldım. üniversitenin sağladığı optify wf internetine 1 aydır bağlanmaktaydık. Ancak 3 gündür kendiliğinden wf ye bağlanmaz oldu ve optify wf ismini görüyor ama internet bağlantısı yok deniyor.

    girmiyor. Verdiğiniz önerilerin hepsini yaptım ama olmadı ne yapabilirim başka teşekkürler

  50. çiğdem dedi ki:

    Sorunum 5. maddedekileri uyguladığımda çözüldü, çok teşekkür ederim, aylardır İpad 1 için internet kopmaları yaşıyordum, ağ ayarlarını sıfırlamakmış çözümüm.

  51. Didem dedi ki:

    Merhabalar benim son 4 gündür evimdeki wifiye bağlanıyor ama tekrar bağlantı kopuyor 2 sn sonra tekrar bağlanıyor sürekli oluyor bu ve telefon bazen baktıgımda kökten kapanmış oluyor başka evin wifisindede aynı sorun olduğunu gördüm telefonumla alakalı bi durum yardımcı olurmusunuz 2 kez ağ ayarlarını sıfırladm ama işe yaramadı modemide resetledik gene düzelmedi

  52. Mert dedi ki:

    wifi agına şifreyi giriyorum fakat baglanmıo ???

  53. Haydar dedi ki:

    Çok teşekkürler işe yaradı.

  54. Yldz dedi ki:

    Çok teşekkür ederim çözüm 4 ü yaptım sadece sorun çözüldü

  55. Ahmet Karadag dedi ki:

    Bu çözümleri denedim hatta Ipad’i formatladım ama sorun devam ediyor. Sorunum Şöyle;
    Bir online yuna giriyorum 10dk lık oyunda 5 defa gidip geliyor
    YouTube videosu izlerken donuyor ve 2 dk bekliyorum devam etmesi için.
    Modem güvenliği wpa2 ve kullanıcı adını şifresini değiştirdim.

    CİHAZ:Ipad Mini 2

  56. Can Eroğlu dedi ki:

    Abi bana acil yardımcı olun ya 2. El iphone6 aldım fakat bataryayı kendi bataryası deilde çakma bi bataryayla değiştirdim pil durumunda servis yazıyo bide wifi ye bağlanınca bi zaman sonra telefon kendi kendine kapanıp açılıyo ama hücresel verşde sıkıntı yaşamadım wifi çok kopudu onu hallettim de bu soruna bilenler yardımcı olsun ya bataryayla mı alakalı yoksa antenlemi wifiyi kullanabilsem İos son yazılımı alıcam fakat onu kullanamıyom bi akıl verin ya

  57. Furkan dedi ki:

    Iphone 6s sıralama daki bütün çözümleri denedik ve wifi bağlanıyor ve İnternet yok uyarısı veriyor. Aynı wifi üzerine 2 cihaz bağlıyoruz ve İnterneti kullanabiliyorum fakat ıphone6s ile halen bağları kuramıyorum. Lütfen yardımcı olun

  58. Tezcan dedi ki:

    Merhaba
    Yazdiginiz herseyi denedim hala olmuyor
    Ayni evde 3 iphone var iki baglaniyor ben baglanamiyorum
    Modeme neredeyse telefonu yapistirinca baglaniyor
    Uzaklastirinca kopuyor ama hala gorebiliyor modemi sifre yanlis diyor baglan diyince
    Bu arada is yerimde 4 modem var 3 u ne baglanmiyor uzaktan gordugu halde
    Ama cok uzakta olana rahatlikla baglanabiliyor kafayi yedim artik

  59. kurtulus dedi ki:

    Kardeş iphone dediğin telefon bukadar dandik işte iyiki varsınız çok teşekkürler 6.yontem arayuzu sadece wpa2 bıraktım çözüme ulaşım şükür.

  60. Fargana dedi ki:

    Merhaba! Telefonum Iphone 6. Tum cozumleru denedim. Fakat bendeki sorun telefonum tum wifi aglarina normal sekilde baglaniyor, yalniz evdeki wifi baglanmiyor. Sorun wifi da olsa evdekilerde baglanamzdi amma onlarda gayet normal çalisiyor. Aylar once bendede normal calisiyordu, birden boyle olmaya basladi. Wifi aginin uzerins koydugumda singal oluyor, lakin 20santim geri gidip telefonu elime aldigimda sinyal itiyor. Çözumu ne ola bilir?

  61. Necdet dedi ki:

    Merhaba, ağ ayarlarını sıfırladım. Benim sorunum ios güncelleme gönderdiğinden beri telefondan pc mle netini paylaşamıyor. Wifi bağlantısı var ama pcden telefon netini kullanamıyorum. Daha süne kadar sorun yokken, ne yapabilirim apple aradım cihazın eski olduğunu kibarca belli ettiler!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.